Chudák Hnízdil: Nikdo mi nerozumí, nikdo mne neocení

20 05 2010

MUDr. Jan Hnízdil si postěžoval čtenářům Aktuálně.cz. Když si na tomto serveru založil blog, představil se dojmným textem, ve kterém si stěžuje, jak mu veřejnost nerozumí. Jako poslední příklad nedorozumění mezi ješitným lékařem s mesiášským komplexem a společností uvedl svoji spikleneckou aktivitu proti prezidentu Klausovi:

„To nemohlo dopadnout dobře. Začal jsem se totiž zajímat o naše politiky v čele s prezidentem Klausem. Loni na podzim jsem si s několika kolegy mailem vyměňoval názory na jeho chování. Z čistě lékařského hlediska mi připadá zvláštní. Pracovně mu říkám „prezident negativních emocí“. Atmosféra, kterou v zemi vytváří, škodí zdraví. S kolegy jsme se radili, jestli bychom mu neměli nějak pomoci, pokusit se ho léčit. Na nic jsme nepřišli, nic nepodnikli, nic nezveřejnili. Asi po čtyřech měsících se naší soukromé korespondence zmocnil nějaký žurnalista. V hlavě se mu to celé pomotalo, obvinil nás z pokusu dostat prezidenta Klause do blázince. Dokonce podal trestní oznámení pro pokus o státní převrat a vlastizradu. Policie to teď vyšetřuje. Zase jsem to myslel upřímně. Zase to ani nepochopili, ani neocenili.“

Za přečtení ostatně stojí celý ten podivný článek.

Akce

Information

Zanechat Odpověď

