Plán Hnízdila a Stránského? Mimo etický kodex lékařů

1 05 2010

„Zmíněnou skupinou jsem osloven opravdu byl, také jsem byl požádán, ať se k celé věci vyjádřím, avšak jsem tak neučinil, nevyjádřil jsem se a nechal jsem to být. Celkově mi tato akce přišla nesmyslná a trochu dětinská. Navíc zcela mimo etický kodex lékařů, kteří by měli vlastně veřejně provádět konzilium nad pacientem, ke všemu proti jeho vůli. Ale to je pouze můj osobní názor.“

Petr Moos, psycholog

Akce

Information

Zanechat Odpověď

